תוכן ההרצאה:על הקשיים הרגשיים של ילדים עם לקויות למידה על פי גישת ACT
כולנו מסכימות שאנחנו לא רק “טכנאיות שפה”, ויש להסתכל על המטופל שלנו באופן הוליסטי.
בהרצאה נלמד:
- מושגים מגישת ACT, גישה התנהגותיות קוגניטיבית מהדור השלישי, מיינדפולנס וחמלה עצמית.
- להעזר במודל הגמישושה ובמודל מצפן הבושה כדי להבין התנהגויות שונות של ילדים עם לקויות למידה בגילאי גן חובה ובית הספר.
- כיצד להסביר להורי המטופלים על התנהגויות אלו ולרתום אותם לעזרה.
- כיצד להתייחס בטיפול שלנו, להתנהגויות הנובעות מקשיים אלו בעזרת תרגילים פשוטים ויישומיים.