יש לך טיפ זהב?! שתפי איתנו
לקראת שבוע המודעות להפרעות בתקשורת 2025 אנו מחפשות מכן את טיפ הזהב שלכן למטופלים ולמשפחותיהם.
אנו אוספים את טיפ הזהב שלכן, ונפרסם אותם לציבור הרחב בשבוע המודעות הקרוב.
זה יכול להיות טיפ קטן, גדול, ממוקד, כללי, כל דבר שאת חושבת שיכול להתאים.
למשל... טיפ להורים? טיפ לקולגות? טיפ לתומכי טיפול? טיפ למטופלים עצמם? טיפ לאלו שמלווים את הוריהם?
גם הטיפ הקטן שלך, יכול להיות שווה זהב לאחרים.
אז... יש לך טיפ זהב לשתף?!
נסחי לעצמך את הטיפ ושלחי לנו באחד מ 2 האופנים:
← טיפ טקסטואלי.
← טיפ מצולם בווידאו. באורך של לא יותר מ 30 שניות, בתאורה מלאה, עדיף על רקע רגוע או לפחות כזה שאינו בתנועה או מקושקש מדי. יש לצלם לאורך. מומלץ לפתוח את ההקלטה ב "שלום אני____ וזה הטיפ שלי בנושא____"
בפניה אלינו צייני שם מלא, תואר אקדמי, אימייל, וישוב מגורים
צרפי תמונת דיוקן ברורה שלך.
שלחי את הכל במייל אל [email protected] עד לתאריך 10-02-2025
אנו באגודה נערוך את החומרים ונפרסם את הטיפים שיגיעו, עם קרדיטים ליוצרותיהם, בשבוע המודעות להפרעות בתקשורת.
פרסומי אגודת קלינאי התקשורת האמריקאית (ASHA) הכוללים מידע מעודכן, של שלבי התפתחות מלידה עד גיל 5 בתחום התקשורת, שמיעה, דיבור והתפתחות שפה, אכילה ובליעה המיועדים למשפחות ולמטפלים כדי לעקוב אחר ההתפתחות של ילדיהם.
החומר מוגש בפורמט PDF, באנגלית.
האם הילד שלכם רכש את המיומנויות המפורטות?! אם לא, זהו דגל אדום
פרוייקט משותף עם העמותה הישראלית להתפתחות הילד ושיקומו
כותרת הסרטון | מה בסרטון | שם המרצה | מקום עבודה |
מה זה תת"ח? (בערבית) | מה זה תקשורת? שפה? דיבור? מה זה תת"ח? | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
מי הם משתמשי התת"ח? (בערבית) | מי היא האוכלוסיה שמשתמשת בתת"ח | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
הרציונל מאחורי שימוש בתת"ח (בערבית) | למה תת"ח? מה הרציונל שעומד מאחורי השימוש בתת"ח? התייחסות למגילת הזכויות לתקשורת. | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
בחירת אמצעי תת"ח (בערבית) | איך בוחרים אמצעי תת"ח (אבחון מקיף ורמות טכנולוגיה) | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
הארות על עולם התת"ח (בערבית) | מימון, מיתוסים ותת"ח כגישת חיים | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
סרטון מסכם (בערבית) | סרטון מסכם את כל הסרטונים למעלה עם יותר הדגמות! | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
10 הדברות לשותף תקשורת יעיל (בערבית) | חשיבות שותפי התקשורת בתת"ח | סמאח עיד, קלינאית תקשורת | בית ספר אלמנאר ליכולות מיוחדות |
הסרטון מתאר את אוצר המילים בלוחות התקשורת שנבנו במטרה להנגיש את השימוש של השפה בזמן משחק במתקנים בחצר בית הספר לתלמידים עם קשיים משמעותיים ביכולת הדיבור. כיום פזורים ברחבי הארץ לוחות תקשורת רבים כחלק מהנגשת השפה לאנשים עם צרכי תקשורת מיוחדים | צוות קלינאי תקשורת בית ספר מיוחד לחינוך "פסיפס" במודיעין. | ||
סרטון שהוכן על ידי עמותת אייזק ישראל, העמותה הישראלית לתקשורת תומכת. בסרטון יש הסבר על תת"ח. ההסבר מומחש באנימציה | עמותת אייזק ישראל לתקשורת תומכת וחליפית |
כותרת הסרטון | מה בסרטון | מרצה |
הגברת המודעות לסכנות החשיפה לרעש | חשיפה למעבדת המחקר העוסקת בחקר נזקי רעש והתאמת מיגון לרעש סביבתי. התועלת לציבור - העלאת המודעות לסכנה מחשיפה לרעש בהיעדר מיגון מתאים והחשיבות של שימוש באביזרי מיגון לרעש. | ד"ר ניר פינק הינו מרצה בכיר במחלקה להפרעות בתקשורת באוניברסיטת אריאל ועומד בראש המעבדה למחקרי אקוסטיקה ורעש ע"ש לורנט לוי |
כדאי לדעת - ירידה בשמיעה אצל ילדים | אביטל טראו מרגלית, קלינאית תקשורת | |
כדאי לדעת - שיבושי דיבור והגייה אצל ילדים | הדיבור וההגייה הן יכולות התפתחותיות; מהו סדר הרכישה של צלילי הדיבור; מה עושים במקרה של שיבושי דיבור. | פרופסור מיכל איכט, קלינאית תקשורת, ראש המחלקה להפרעות בתקשורת, אוניברסיטת אריאל |
הפרעות קול בגיל המבוגר | הסבר על השינויים החלים בקול בזיקנה בריאה, מתי יש לפנות לאבחון וטיפול, דרכים לשמירה על הקול. | ד"ר מיכל בירן, מור ספי ומיכל מועלם - קלינאיות תקשורת. המחלקה להפרעות בתקשורת, אוניברסיטת אריאל |
עיצוב ובניה גאו מדיה סוכנות דיגיטל