על קלינאי התקשורת ליטול אחריות על איכות עבודתו הטיפולית ועל תוצאותיה, ולדווח לגורמים המקצועיים הממונים על כשל טיפולי במטופל.
ד. במקרה של אי הסכמה מקצועית בין עמיתים, יש לתאר את נקודות המחלוקת בפני המטופל, במקצועיות ובכבוד לדעות האחרות.
א. על קלינאי התקשורת להציג את עצמו בפני עמיתים ואנשי מקצוע אחרים באופן שיתאר נאמנה את מקצועו, התמחויותיו, תפקידיו ותאריו.
ב. על קלינאי התקשורת לשתף פעולה ולנהל שיג ושיח עם עמיתים במקום העבודה, כדי לקבוע עקרונות, לגבש נהלים לחלוקה צודקת והוגנת של המשאבים עבור כלל המטופלים.
א. על קלינאי התקשורת למסור מידע מדויק ומהימן למטפלים עמיתים קלינאי תקשורת או אנשי מקצוע אחרים בנוגע למטופל משותף, או בנוגע למטופל שטיפלו בו בעבר בכפוף לעיקרון של חיסיון רפואי.